Back to the past - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Elias Bou Assi - WaarBenJij.nu Back to the past - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Elias Bou Assi - WaarBenJij.nu

Back to the past

Door: Elias Bou Assi

Blijf op de hoogte en volg Elias

24 April 2014 | Ierland, Limerick

Dia duit,

Het is een tijd geleden dat ik op mijn blog heb geschreven. Het was hier erg hectisch. Sinds kort hebben we thuis geen internet, omdat een stel feestende Ieren de kabels kapot hebben gemaakt. We zijn nog steeds aan het wachten tot het gemaakt is.

Verder gaat hier alles heel goed. We hebben examen gedaan in de Ierse taal. Dit ging naar mijn gevoel wel goed. Verder moet ik nog wat essays schrijven ter afronding. Ik hoop binnen twee weken alles af te hebben, zodat ik de laatste twee weken kan genieten van vrije tijd en een start kan maken met het leren van tentamens vanuit Nederland, want die staan ook gewoon.

Met pasen ben ik een paar dagen naar Nederland geweest. Het was erg gezellig en het voelde alsof ik niet eens weg ben geweest. Het viel mij ook zwaar om eigenlijk weer terug naar Ierland te moeten. Hoe leuk het hier ook is Nederland is mijn thuis. Nu ik hier zit valt het wel weer mee. Ierland is toch mijn tweede thuis geworden. Ik merkte in Nederland wel het verschil in drukte. Ierland is echt rustig en de mensen zijn niet zo stressvol als wij.

Komende weken staan er nog aantal uitstapjes op het programma. We gaan naar Belfast, Ring of Kerry en Cork. Cork doen voor net voordat we vertrekken, omdat we vanaf Cork naar Nederland vliegen. Een paar dagen voor dat ik vertrek komt er nog een goede vriend langs. Ik verwacht dus dat de komende weken nog erg leuk en druk worden.

Ik hoop jullie weer genoeg te hebben laten weten en tot ziens tot mijn volgende blog.

Slan go foill,

Elias

  • 01 Mei 2014 - 15:36

    Simone Groeneveld:

    Goed dat je examen naar je gevoel ok ging. En goed idee om nog wat uitstapjes te plannen voor je weer vertrekt! Succes nog de laatste weken.

  • 15 Mei 2020 - 14:55

    Kebab Paffer:

    Ik paf kebabjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Limerick

Elias

Actief sinds 17 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1146
Totaal aantal bezoekers 4345

Voorgaande reizen:

22 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Studeren in Ierland

Landen bezocht: